Business angličtina pro zaměstnance, to nejsou jen jazykové znalosti, ale také efektivní komunikace

Datum článku: 24. 4. 2018

Jazykové znalosti jsou dnes v mnoha firmách vyžadovány, přestože je zaměstnanci ihned nevyužijí. A nejen proto je dobré, když se v angličtině mohou zdokonalovat přímo před zraky zaměstnavatele.

cizí jazyky, angličtina, zaměstnanci, firma, business angličtina

Business angličtina

Business angličtina zajistí pracovníkům ve vaší firmě výraznější progres. Zdokonalí své jazykové, ale i odborné schopnosti. A využijí je také v praxi. Kurz business angličtiny nabízí hned několik renomovaných jazykových škol. V kterých oblastech se zaměstnanci díky němu zlepší?

1. Efektivní komunikace

Na kurzu business angličtiny se pracovníci naučí komunikovat účinněji. Efektivní komunikace zahrnuje lepší řešení stížností, slušnou argumentaci či umění přesvědčit i bez osobního kontaktu. Pracovníci potřebují tyto schopnosti, aby si úspěšně plnili pracovní úkoly.

2. Profesionální vystupování

Písemný i slovní projev se dá trénovat čtením, psaním, nahrávkami, diskusí či konverzací. Ke správnému projevu však patří i profesionální a sebevědomé vystupování. Projev na úrovni ocení zákazníci, kolegové i obchodní partneři.

3. Používání slov ve správném kontextu

V business angličtině se významy slov mění podle kontextu. Pokud váš zaměstnanec správně určí kontext a použije vhodné odborné výrazy, působí důvěryhodněji a dokáže přesvědčit.

4. Etiketa v byznysu

Kurz business angličtiny zvýší povědomí pracovníků o obchodování, trendech a etiketě. Pochopí, že stačí dodržet psaná a nepsaná pravidla a vztahy s klienty i firmami se hned snadněji upevní.

5. Setkání s partnery

Aby zaměstnanci šířili dobrou pověst vaší firmy, musí vyniknout na obchodních a pracovních setkáních. Ať už jde o konzultace, reporting nebo důležité jednání. Na kurzu business angličtiny se naučí komunikovat tak, jak to vyžaduje situace.

Autor: Martina Dvořáková